Najważniejszą domeną public relations jest wypracowanie takich stosunków z otoczeniem, aby widziało ono wszystkie Twoje mocne strony, ufało Ci i chciało być z Tobą w stałym kontakcie. Jedne z narzędzi, które pomagają komunikować się z otoczeniem są social media. Dla Nowego Marketingu dr Krystian Dudek podsumowuje m.in. umiejętności posługiwania się mediami społecznościowymi przez polskich polityków w 2019 roku.
– Badania, które realizowałem z zespołem Instytutu Publico, dotyczące umiejętności posługiwania się FB przez samorządowców i parlamentarzystów wskazują, że niestety politycy w tej materii zasługują maksymalnie na 3+ lub słabe 4 – ocenia dr Krystian Dudek, ekspert ds. public relations.
Z badań wynika, że polscy politycy nie mają pojęcia jak odpowiednio wykorzystywać social media do kontaktów z wyborcami. Często jednak mają z tym problem również właściciele firm, marek, a także inne osoby publiczne, którym na wizerunku powinno szczególnie zależeć, a które niewiele wiedzą o komunikowaniu się w sieci: – Rok 2020 powinien być czasem większej edukacji social mediów – wskazuje dr Krystian Dudek.
W podsumowaniu dla Nowego Marketingu ocenia on również 2019 rok w polskiej polityce oraz wymienia, co istotne będzie w roku 2020.
Cały materiał można przeczytać TUTAJ.