Na polskim rynku politycznym trudno o lidera – dr Krystian Dudek dla Wirtualnych Mediów

  • 30 stycznia 2020

Podsumowania 2019 roku to również podsumowania polityczne. Specjaliści skupiają się przede wszystkim na kwestiach związanych z wizerunkiem polskich polityków, a także z budowaniem ich pozycji na arenie narodowej i międzynarodowej. Dla Wirtualnych Mediów na początku stycznia analizy politycznego PR dokonał dr Krystian Dudek.

– Na polskim rynku trudno wskazać jedną osobę – co świadczy o braku lidera, który wielopłaszczyznowo przewyższa innych. Ponadto siłą jednego lidera są u nas słabości drugiego. Jest kilka nazwisk, które wyróżniają się, ale które na pewno nie są spełnione w 100% – mówi dr Krystian Dudek, ekspert ds. politycznego PR.

Wśród nazwisk, które wyróżnił w 2019 roku na arenie politycznej, są m.in. Jarosław Kaczyński, Mateusz Morawiecki, Małgorzata Kidawa-Błońska, Szymon Hołownia, Robert Biedroń, Donald Tusk czy Borys Budka.

Porażką wizerunkową roku dr Krystian Dudek jednoznacznie nazywa działania polityczne Ryszarda Petru: – Seria spektakularnych błędów, brak koncentracji i czujności – objawiające się przez wycieczkę na Maderę, liczne błędy językowe, a nawet mylenie przed kamerą telewizyjną nazwy swojej partii, spowodowały, że Petru z politycznej ekstraklasy spadł do ligi okręgowej i zniknął – dodaje.

W wypowiedzi dla Wirtualnych Mediów właściciel Instytutu Publico ocenia również wizerunek poszczególnych opcji politycznych, a także wskazuje wydarzenie roku.

Cały materiał można przeczytać TUTAJ.

Public relations, czyli jak Twój wizerunek wpływa na Twoje osiągnięcia? – podsumowanie 2019 roku
Dr Krystian Dudek wśród liderów w głosowaniu na Osobowość Roku 2019 Dziennika Zachodniego