O nas

Instytut Konsultingowo Doradczy PUBLICO to grupa ekspertów i trenerów z zakresu komunikacji, public relations, reklamy, relacji medialnych, komunikacji kryzysowej, marketingu politycznego, personal brandingu, badań marketingowych oraz realizacji projektów strategicznych m.in.: audytów, strategii promocji, ksiąg komunikacji kryzysowej, kampanii promocyjnych.

Bazujemy na wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów w realizacji łącznie kilku tysięcy projektów dla podmiotów krajowych i zagranicznych, reprezentujących różne branże i sektory. Pozwala nam to gwarantować najlepsze rozwiązania dostosowane do specyfiki i indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Nasze doświadczenie to Twój sukces.

Duża organizacja, kilkuosobowa firma, produkt czy osoba –wszystkich, bez wyjątku, łączą te same potrzeby w zakresie zarządzania komunikacją. Dlatego doradzamy, szkolimy, usprawniamy i pomagamy w kryzysach. Inspirujemy do działania i dodajemy skrzydeł.

Oferujemy to, co w partnerskiej współpracy jest najcenniejsze: osobiste zaangażowanie i czas, elastyczność i indywidualne podejście do każdego Klienta, rzetelność i najwyższe standardy realizacji potwierdzone licznymi referencjami.

Instytut KD PUBLICO współpracuje z doświadczonymi ekspertami, wywodzącymi się zarówno ze środowiska akademickiego jak również ze sfery biznesu, administracji i sektora publicznego. Łączy nas pasja z jaką realizujemy projekty.

Pracami Instytutu kieruje dr Krystian Dudek.

dr Krystian Dudek – właściciel Instytutu PUBLICO. Doktor nauk humanistycznych (z wyróżnieniem) w zakresie komunikacji społecznej, PR i relacji z mediami (autor książki na temat kreowania wizerunku w mediach i relacji medialnych). Ukończył studia dziennikarskie, studia z zakresu psychologii zarządzania, a także studia MBA: Master of Business Administration z EY Academy of Business Akademii WSB. Jest także dyplomowanym trenerem biznesu – KSB MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2015-2019), honorowy Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, były członek krajowej Rady Etyki PR.

Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 oraz nagrody branżowej PRoton 2014 w kategorii  Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.

Zdobywca 3 miejsca w Plebiscycie Dziennika Zachodniego – Osobowość Biznesu 2019 w kategorii Biznes w województwie śląskim.

Od 2020 związany z Akademią WSB, Pełnomocnik Rektor Akademii WSB ds. Strategii komunikacji i PR. Wcześniej Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.

Trener, doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk. Komentarze eksperckie m.in. dla TVP, TVN, TVN24, Polsatu, Polsatu News, TVP Info, Radia Zet, Radia RMF, Radia Katowice, TVS, Gazety Wyborczej, Newsweeka, Polityki, Dziennika Gazety Prawnej, Dziennika Zachodniego, Pulsu Biznesu, Gazety Finansowej, Bankier.pl, PRoto.pl, Home&Market, wirtualnemedia.pl, Onet.pl, WP.pl, portalsamorzadowy.pl, Forbes. Ekspert podczas telewizyjnych wieczorów wyborczych.

Wspiera liderów różnych branż w ogólnopolskich i międzynarodowych sytuacjach kryzysowych.

Jedną z jego specjalizacji popartą licznymi realizacjami jest PR i komunikacja kryzysowa branży medycznej.

Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich.

Odbył cztery staże w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, koncentrując się na analizie roli rzecznika prasowego w kreowaniu wizerunku rządu i Prezydenta.

Były współpracownik mediów śląskich (Dziennik Zachodni, Trybuna Śląska). Redaktor naczelny i wydawca pism i magazynów nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych. Autor treści stron internetowych, scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych, kampanii promocyjnych firm i instytucji.

 

Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadził wykłady na kilkudziesięciu uczelniach oraz dla kilkuset podmiotów rynkowych i publicznych.

Szkoli i doradza z zakresu: budowy i realizacji strategii PR i marketingu, komunikacji w sytuacjach kryzysowych, relacji medialnych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu politycznego, kreowania wizerunku osób publicznych, mowy ciała, autoprezentacji i wystąpień publicznych, technik motywacyjnych, procesu komunikowania zmiany, osobowości lidera, efektywnych działań w obszarze social mediów, komunikacji w sprzedaży, komunikacji z klientem / pacjentem, radzenia sobie w sytuacjach trudnych komunikacyjnie (kryzysy, konflikty, emocje, wywiad, agresywny rozmówca etc.).

Autor ogólnopolskiego projektu popularyzującego wiedzę z zakresu Public Relations – PRawdziwy PR.

Autor programu studiów podyplomowych z zakresu komunikacji, PR, marketingu politycznego i organizacji wydarzeń specjalnych m.in. dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, GWSP.

Wybrane projekty PR i szkoleniowe zrealizowane dla:

Śląski Uniwersytet Medyczny  w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), Ministerstwo Obrony Narodowej, Żandarmeria Wojskowa, Izba Administracji Skarbowej, Dyrekcja Służby Więziennej, KGHM, Fiat Polska, LUX MED, Dębowe Tarasy, Veolia, Okam Trzy Stawy, Stowarzyszenie Sędziów Polskich Iustitia, Grupa Górażdże, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Opolski Urząd Wojewódzki, Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Mazowieckiego, Międzynarodowe Targi w Krakowie, Międzynarodowe Targi Poznańskie, PTK Holding S.A., Mazowiecki Inspektorat Weterynarii, Park Naukowo-Technologiczny w Łodzi, uPacjenta, Szpital Śląski w Cieszynie, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Megrez w Tychach, Sosnowiecki Szpital Miejski, Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, Szpital Powiatowy w Hrubieszowie, firmy z branży wodociągowej, liczne jednostki samorządu terytorialnego, szkoły trenerów biznesu. Prowadzi także indywidualne sesje dla menadżerów wyższego szczebla oraz osób publicznych, posłów, senatorów, artystów.

Zdjęcia do pobrania:

Nagrody

% czasu i zaangażowania

lat doświadczenia

REFERENCJI

Instytut Publico w akcji:

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz