O nas

Instytut Konsultingowo Doradczy PUBLICO to grupa ekspertów i trenerów z zakresu komunikacji, public relations, reklamy, relacji medialnych, komunikacji kryzysowej, marketingu politycznego, personal brandingu, badań marketingowych oraz realizacji projektów strategicznych m.in.: audytów, strategii promocji, ksiąg komunikacji kryzysowej, kampanii promocyjnych.

Bazujemy na wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów w realizacji łącznie kilku tysięcy projektów dla podmiotów krajowych i zagranicznych, reprezentujących różne branże i sektory. Pozwala nam to gwarantować najlepsze rozwiązania dostosowane do specyfiki i indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Nasze doświadczenie to Twój sukces.

Duża organizacja, kilkuosobowa firma, produkt czy osoba –wszystkich, bez wyjątku, łączą te same potrzeby w zakresie zarządzania komunikacją. Dlatego doradzamy, szkolimy, usprawniamy i pomagamy w kryzysach. Inspirujemy do działania i dodajemy skrzydeł.

Oferujemy to, co w partnerskiej współpracy jest najcenniejsze: osobiste zaangażowanie i czas, elastyczność i indywidualne podejście do każdego Klienta, rzetelność i najwyższe standardy realizacji potwierdzone licznymi referencjami.

Instytut KD PUBLICO współpracuje z doświadczonymi ekspertami, wywodzącymi się zarówno ze środowiska akademickiego jak również ze sfery biznesu, administracji i sektora publicznego. Łączy nas pasja z jaką realizujemy projekty.

Pracami Instytutu kieruje dr Krystian Dudek.

Doktor nauk humanistycznych w zakresie komunikacji społecznej i PR (z wyróżnieniem). Ukończył studia dziennikarskie oraz z zakresu psychologii zarządzania. W trakcie studiów MBA Master of Business Administration we współpracy z EY Academy of Business (dawniej Ernst & Young). Dyplomowany trener biznesu (KSB MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz ST Brainstorm). Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (2014-2017), Pełnomocnik Kanclerza WSH ds. Public Relations (2014-2020). Od 2020 r. Pełnomocnik Rektor Akademii WSB ds. Strategii Komunikacji i PR.

Honorowy Prezes, a wcześniej Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2015-2019). Członek krajowej Rady Etyki Public Relations, President of International Public Relations Center.

Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR  oraz nagrody branżowej PRoton w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują. Laureat Plebiscytu Dziennika Zachodniego – Osobowość Roku 2019 w kategorii Biznes.

Trener, doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk. Komentarze eksperckie m.in. dla: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat News, TVN, TVN24, Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego, Super Expressu, Tygodnika Polityka, Newsweeka, Pulsu Biznesu, Gazety Finansowej, Onet.pl, Wp.pl, Bankier.pl, PRoto.pl, Home&Market, Pierwszy Milion (Forbes) czy wirtualnemedia.pl

Zdjęcia do pobrania:

Nagrody

% czasu i zaangażowania

lat doświadczenia

REFERENCJI

Instytut Publico w akcji:

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz