O nas

Instytut Konsultingowo Doradczy PUBLICO to grupa ekspertów i trenerów z zakresu komunikacji, public relations, reklamy, relacji medialnych, komunikacji kryzysowej, marketingu politycznego, personal brandingu, badań marketingowych oraz realizacji projektów strategicznych m.in.: audytów, strategii promocji, ksiąg komunikacji kryzysowej, kampanii promocyjnych.

Bazujemy na wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów w realizacji łącznie kilku tysięcy projektów dla podmiotów krajowych i zagranicznych, reprezentujących różne branże i sektory. Pozwala nam to gwarantować najlepsze rozwiązania dostosowane do specyfiki i indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Nasze doświadczenie to Twój sukces.

Duża organizacja, kilkuosobowa firma, produkt czy osoba –wszystkich, bez wyjątku, łączą te same potrzeby w zakresie zarządzania komunikacją. Dlatego doradzamy, szkolimy, usprawniamy i pomagamy w kryzysach. Inspirujemy do działania i dodajemy skrzydeł.

Oferujemy to, co w partnerskiej współpracy jest najcenniejsze: osobiste zaangażowanie i czas, elastyczność i indywidualne podejście do każdego Klienta, rzetelność i najwyższe standardy realizacji potwierdzone licznymi referencjami.

Instytut KD PUBLICO współpracuje z doświadczonymi ekspertami, wywodzącymi się zarówno ze środowiska akademickiego jak również ze sfery biznesu, administracji i sektora publicznego. Łączy nas pasja z jaką realizujemy projekty.

Pracami Instytutu kieruje dr Krystian Dudek.

Krystian Dudek – doktor nauk humanistycznych w zakresie komunikacji społecznej i PR. Absolwent dziennikarstwa i psychologii zarządzania. Dyplomowany trener biznesu (KSB MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz ST Brainstorm).
Trener, doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk w dziedzinie public relations, marketingu, promocji, reklamy, relacji medialnych, komunikacji interpersonalnej i kryzysowej oraz marketingu politycznego. Autor dokumentów strategicznych, audytów i badań. Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich.
Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.
Autor książki pt. Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej.

Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, w przeszłości zasiadał w Radzie Nadzorczej PSPR i przewodniczył Zarządowi stowarzyszenia na Śląsku. Członek krajowej Rady Etyki Public Relations, Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych.
Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 – za realizację, wraz z zespołem, autorskiego ogólnopolskiego projektu PRawdziwy PR, propagującego wiedzę z zakresu PR.
Laureat nagrody branżowej PRoton 2014 w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, odznaczającym się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.
Autor publikacji naukowych i specjalistycznych oraz komentarzy eksperckich m.in. dla TVP1, TVN, TVN24, TVP Info, TVP Katowice, Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego, TVS, Bankier.pl, PRoto.pl, wirtualnemedia.pl, Gazety Finansowej, magazynu Pierwszy Milion (Forbes) czy Home&Market.
Autor programu studiów podyplomowych z zakresu marketingu politycznego dla Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu; współautor programu studiów podyplomowych z zakresu komunikacji i PR dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz organizacji wydarzeń specjalnych dla Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości. Prowadził gościnnie wykłady na kilkudziesięciu uczelniach w kraju. Zrealizował kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych.
Przez blisko dziesięć lat Dyrektor ds. relacji medialnych, a następnie Dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych agencji PR. W ramach obsługi PR pełnił funkcję rzecznika Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach oraz Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przez kilka lat pracował jako dziennikarz. Wydawca gazet i czasopism (na koncie nagroda w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych). Autor treści stron internetowych oraz scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych.
W latach 2003-2006 odbył kilka staży w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, koncentrując się na analizie roli rzecznika prasowego w kreowaniu wizerunku rządu.
Ma na koncie kilkaset zrealizowanych projektów PR i szkoleniowych, m.in. dla: KGHM Polska Miedź, Fiat Poland, LUX MED, Grupa Górażdże HeidelbergCement w Polsce, Stowarzyszenie Sędziów Polskich Iustitia, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Opolski Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Mazowieckiego, Międzynarodowe Targi w Krakowie, PTK Holding S.A., Mazowiecki Inspektorat Weterynarii, Park Naukowo-Technologiczny w Łodzi, liczne jednostki samorządu terytorialnego.

Zdjęcia do pobrania:

Nagrody

% czasu i zaangażowania

lat doświadczenia

REFERENCJI

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz