„Media w kampaniach wyborczych” – konferencja naukowa

 

Trwa dwudniowa konferencja naukowa „Media w kampaniach wyborczych” organizowana przez Instytut Nauk o Polityce Uniwersytetu Rzeszowskiego pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia PR,

Już jutro dr Krystian Dudek jako reprezentant Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu wygłosi wykład pt. „Rola wizerunku medialnego polityków w ogólnopolskich kampaniach wyborczych”. Wśród prelegentów są też inni członkowie Polskiego Stowarzyszenia PR, m. in. dr Z. Chmielewski.

Pozostałe tematy podejmowane przez prelegentów dotyczą takich zagadnień jak:
– Media jako zdystansowany sprawozdawca czy rzecznik partyjnych interesów.
– Spór o dobro wspólne jako treść kampanii politycznych
– Media jako moderator dyskusji politycznych.
– Spin i kontrspin w kampaniach politycznych.
– Perswazja,  sugestia i manipulacja jako techniki prowadzenia dyskursu politycznego.
– Medializacja kampanii politycznych.
– Konwergencja mediów w kampaniach politycznych.
– Działania mediów regionalnych i lokalnych w kampaniach wyborczych.

Więcej informacji na http://tiny.pl/xhzld

2015-04-27 12.14.30 2015-04-27 12.24.222015-04-27 12.18.39

2015-04-27 12.10.46