Usługi PR

Marketing polityczny

Skuteczna kampania wyborcza oparta jest na wielu elementach:

  • analizie potencjału kandydata i jego konkurencji,
  • postaw i potrzeb wyborców, kanałów i narzędzi dotarcia do nich,
  • opracowaniu strategii działania,
  • rozłożenia w czasie odpowiednich jej elementów,
  • przygotowaniu wyróżniających się materiałów wyborczych, filmów, zdjęć, gadżetów czy
  • umiejętnego komunikowania się poprzez social media, media tradycyjne czy podczas spotkań bezpośrednich z wyborcami.

Oferujemy kompleksowe wsparcie w kampaniach wyborczych, włączając w to szkolenia dla kandydatów czy całych sztabów. Współprace zaczynamy od wspólnej analizy stosując sprawdzoną przez lata metodologię. Zapewniamy dyskrecję i pełne zaangażowanie. 

Doświadczenie Publico w obszarze marketingu politycznego

Dr Krystian Dudek konsultował i prowadził kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich. Odpowiadał za marketing komitetów, list i indywidualnych polityków broniących swojego fotela lub pretendujących do jego objęcia.

Wraz z zespołem I. Publico prowadził też badania naukowe nt. skuteczności komunikowania samorządowców i parlamentarzystów za pośrednictwem FB, czego efektem były publikacje specjalistyczne i naukowe. W przygotowaniu książka na temat skutecznego prowadzenia kampanii wyborczych.

Występuje w głównych mediach ogólnopolskich i mediach regionalnych w roli komentatora z zakresu zarządzania wizerunkiem polityków i marketingu politycznego.

W zakładce „publikacje” możecie Państwo znaleźć przykładowe wypowiedzi i publikacje medialne.