Kontakty z mediami to szansa. Sztuka współpracy z IV władzą

  • 11 kwietnia 2016

Media masowe – noszące miano IV władzy – są nieodłącznym partnerem branży public relations. Praca dziennikarzy rządzi się własnymi, specyficznymi prawami, które warto znać. W najnowszej Strefie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa dr Krystiana Dudka, opisujący strategię budowania relacji ze środowiskiem mediów.

Co powinien zawierać dobry komunikat prasowy, aby nie został zignorowany? Czego unikać w kontaktach z mediami? Co zrobić, aby zwiększyć skuteczność działań PR? Na te i inne pytania odpowiada Krystian Dudek w artykule, którego tytuł jasno deklaruje: „Kto nie przestrzega reguł, nie ma szans na sukces”. W wyczerpującym materiale autor szczegółowo przybliża zagadnienia przygotowania, budowy materiału prasowego czy sposobów na uniknięcie medialnych wpadek.

„Media mają potężną siłę oddziaływania. To one kreują rzeczywistość, pomagają dotrzeć do otoczenia organizacji i budować pożądany wizerunek. Sztuka prowadzenia relacji medialnych i budowania pozytywnego publicity, wymaga jednak znajomości ich specyfiki oraz przestrzegania podstawowych reguł sztuki komunikacji medialnej.

(…)

Nie bójmy się kontaktów z mediami, traktujmy dziennikarzy jak partnerów i starajmy się spojrzeć na świat ich oczami.”

Więcej w kwietniowym wydaniu Strefy Biznesu.

stref2 stref3 stref4 stref5

II Forum Przedsiębiorczości w Sosnowcu
O autoprezentacji na konferencji pracowników oświaty