Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw z udziałem dr. Krystiana Dudka

  • 17 października 2017

Już w najbliższą środę, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach rozpocznie się VII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, gdzie w roli eksperta wystąpi prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dr Krystian Dudek. Szef Instytutu Publico pojawi się jako ekspert w panelu pt. „Marketing miast i regionów. Jak to robić skutecznie?” oraz poprowadzi warsztat „Kryzys i e-Kryzys – jak komunikować się gdy nadejdzie” w ramach Akademii Marketingu i Sprzedaży.

Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu reprezentować będzie podczas wydarzenia dr Krystian Dudek, który pojawi się w dwóch rolach – eksperta oraz prowadzącego warsztaty. Właściciel Instytutu Publico najpierw 18 października w godzinach 14.30 – 16.30 weźmie udział w dyskusji pt. „Marketing miast i regionów. Jak to robić skutecznie?”, aby dzień później w godzinach 11.30 – 13.30 poprowadzić warsztaty z zakresu komunikacji kryzysowej pt. „Kryzys i e-Kryzys – jak komunikować się gdy nadejdzie” podczas Akademii Marketingu i Sprzedaży.

W dyskusji pt. „Marketing miast i regionów. Jak to robić skutecznie?” poza drem Krystianem Dudkiem, wezmą udział (kolejność alfabetyczna):
• Waldemar Bojarun, Wiceprezydent Miasta Katowice
• dr Krzysztof Cieślikowski, Zakład Zarządzania Turystyką na Wydziale Zarządzania Sportu i Turystyką AWF Katowice,
• Tadeusz Goc, Burmistrz Strzelec Opolskich
• dr Wojciech Jarczewski, Dyrektor Instytutu Rozwoju Miast
• Piotr Kuczera, Prezydent Rybnika
• Wojciech Kuśpik, Prezes Zarządu PTWP S.A.
• Robert Stępowski, Twórca platformy „MarketingMiejsca.com.pl”,
• Filip Szatanik, Rzecznik Prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego,
• Marek Szczepanik, Członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego
Moderator: Agnieszka Sikorska, Dyrektor Biura Śląskiej Organizacji Turystycznej

Eksperci rozmawiać będą na następujące tematy:

• Strategia promocji jako fundament budowania wizerunku miasta i regionu
• Marketing terytorialny. Najlepsze praktyki
• Rola przemysłu spotkań w budowaniu wizerunku miast
• Produkcje filmowe promują miasta
• Produkty tradycyjne narzędziem promocji regionu
• Skuteczna promocja miast i regionów w mediach społecznościowych

Hasłem tegorocznego wydarzenia jest: Nauka – Biznes – Samorząd – Razem dla gospodarki. Największe spotkanie firm sektora MŚP w Europie ponownie ściągnie do Katowic wybitnych ekspertów z kraju i zagranicy, którzy podczas trzech dni, wezmą udział w kilkudziesięciu sesjach panelowych, serii warsztatów oraz spotkań. Według szacunków, kongres ma odwiedzić w tych dniach blisko 6000 osób zainteresowanych tematyką MŚP.

Wśród gości siódmej edycji kongresu znalazły się takie osobistości jak m.in. Jarosław Gowin (Wicepremier, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego), Brian Sandoval (Gubernator Stanu Nevada) czy Elżbieta Bieńkowska (Komisarz ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP), którzy zabiorą głos w kongresowych rozmowach.

Zainteresowanych zapraszamy. Udział w Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest bezpłatny. Szczegółowy program znajduje się na www.ekmsp.eu

Photo by Wyższa Szkoła Humanitas

Ponad 400 tys. zł. ekwiwalentu Publico dla Fit Life Expo!
Instytut Publico dla Fit Life Expo 2017