Dodruk książki „Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej”

dodruk4

Po sukcesie pierwszego wydania, publikacja autorstwa dr. Krystiana Dudka po dodruku kolejny raz pojawia się na rynku. Książka została wydana nakładem Oficyny Wydawniczej Humanitas, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.

„Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej” to kompendium wiedzy dla praktyków dziedziny – rzeczników prasowych, specjalistów ds. PR czy dziennikarzy – ale także narzędzie nauki dla akademików i studentów.

Dr Krystian Dudek, na potrzeby rozprawy doktorskiej przeprowadził obszerne badania
w środowisku dziennikarzy i rzeczników prasowych z terenu województwa śląskiego. Publikacja, która powstała na podstawie eksploracji autora, daje odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. pożądanych postaw i kompetencji potrzebnych w pracy rzecznika, a także najważniejszych zasad współpracy rzecznika z dziennikarzami.

Przypomnijmy, że książka „Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej” po raz pierwszy ukazała się w listopadzie ubiegłego roku. Jak wskazuje recenzent publikacji, prof. Krzysztof Gajdka z Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie: książka dr. Krystiana Dudka to najobszerniejsza jak dotąd monografia poświęcona zagadnieniu rzecznictwa prasowego.

Partnerami publikacji są: Instytut Konsultingowo Doradczy PUBLICO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Kongres Profesjonalistów Public Relations, Międzynarodowy Ośrodek Public Relations, Ośrodek Badań nad Mediami z Krakowa, Ogólnopolskie Sympozjum Dziennikarskie, PRawdziwyPR, Wyższa Szkoła Humanitas.

Media, które objęły patronat nad wydaniem to: Proto.pl, Dziennik Zachodni, Naszemiasto.pl, Blogifirmowe.com.

Książka kosztuje 49,00 zł. Zamówienia można składać w Instytucie PUBLICO drogą e-mail, przesyłając informację na adres: agataczarnecka@instytutpublico.pl