#PUBLICOblog

pexels-photo-411207

Pamiętacie czasy, kiedy szukaliście czegoś konkretnego w Internecie i trafialiście na strony pełne bezsensownych słów? Okres Dzikiego Zachodu SEO jest obecnie wspominany z chrząknięciem i przewracaniem oczami. Strony tego typu nigdy nie należały do najładniejszych, często zawierały mnóstwo błędów i wirusów, ale i tak za każdym razem wyskakiwały jako pierwsze wyniki w wyszukiwarce. Właśnie dlatego

pexels-photo-433617

Facebook testuje radykalne zmiany, wprowadzając zupełnie inne Proponowane Aktualności (Explore Feed) w sześciu krajach świata. Jakie pociągnie to za sobą konsekwencje? Nowy facebookowy twór, czyli Proponowane Aktualności (Explore Feed) ma wkrótce ujrzeć światło dzienne. Większość osób z całego świata może zobaczyć go w zakładkach i znaleźć za jego sprawą zupełnie nowe rzeczy. Jednak w Słowacji,

rawpixel-com-252130

Marketing w social mediach jest najbardziej opłacalnym sposobem dotarcia do spersonalizowanego odbiorcy, jednak jak pokazują niedawne badania, większość małych firm nie widzi pozytywnego zwrotu inwestycji (ang. ROI), zwłaszcza w przypadku Facebooka. Badania ponad 4700 małych firm (poniżej 10 pracowników) w Stanach Zjednoczonych wykazały, iż tylko 24% z nich dostrzega pozytywne ROI. To dość zatrważające, zwłaszcza

dziennik zachodni

W artykule red. Bartosza Wojsy dla Dziennika Zachodniego na temat zakochanego w swojej asystentce burmistrza Mikołowa, Stanisława Piechuli, wypowiedział się dr Krystian Dudek, specjalista ds. marketingu politycznego z Instytutu Publico. Sprawą burmistrza i jego byłej asystentki żył swego czasu cały Mikołów, gdy Piechul na swoim profilu Facebookowym wyznał miłość do pani Aleksandry i zadeklarował, iż

night-78924

Produkowany przez Maspex Wadowice, napój energetyczny Tiger po początkowym kryzysie wywołanym postem na Instagramie, zaczął notować wzrost udziałów rynkowych. Czy jednak tygodniowa jaskółka, gdyż mówimy tutaj o takim okresie pomiaru, uczyni wiosnę pod koniec lata? Proces odzyskiwania zaufania klientów marki Tiger rozpoczęty – według raportu Centrum Monitorowania Rynku, po zbadaniu 500 sklepów na przestrzeni tygodnia,

1

Polecamy lekturę artykułu o logotypach samorządów w ‚Polityce’, z wypowiedzią dr Krystiana Dudka. W ramach publikacji analizowano kilka przykładów identyfikacji wizualnej miast z omówieniem zasad rządzących tą formą komunikacji. Według właściciela agencji Instytutu Publico: „Miasta same krzywdzą się niektórymi projektami. Dodają do nich wszystko, co przyjdzie do głowy. A mniej znaczy więcej. Absolutny rekord –

ochrona-przed-katastrofami-w-doł-rzędu-niebezpieczeństwo-awarii_1418-54

W ostatnich dniach wszyscy piszą i mówią o kryzysie wizerunkowym marki Tiger. Zwolniono agencję odpowiadającą za komunikację firmy w sieci. Przelano pół miliona złotych na rzecz Powstańców… Ale wcześniej, przez długi czas, konsekwentnie realizowano prowokacyjną komunikację, w której kluczowe hasło brzmiało: „rozpierdlol”. Właściciel marki wydał oświadczenie, z którego wynika, że sam jest oburzony, bo nie miał świadomości

politics-2361943_1920

Dr Krystian Dudek wypowiedział się dla Przekroju Gospodarczego w temacie obserwowanej brutalizacji języka w polityce: Od dawna politycy nadużywają słów, zwrotów, które nie są stosowne. Z czasem te słowa powszednieją, a zatem, by podkreślić coś nowego, trzeba powiedzieć to jeszcze dobitniej. Ostatnia sytuacja jednak zabrnęła za daleko. W artykule podjęto m.in. wątek wystąpienia Jarosława Kaczyńskiego,

kaczynskiduda-655

W artykule portalu wirtualnemedia.pl na temat wtorkowych wystąpień prezydenta Andrzeja Dudy i prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego wypowiedział się dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. We wtorek, 18 lipca Sejm pracował nad ustawą o Sądzie Najwyższym, której ideą jest wygaszenie kadencji sędziów SN, oprócz tych wskazanych przez ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobrę. Ustawa budzi wiele kontrowersji, podnosząc

Screenshot_20170625-194427-01

W PR pomysł stanowi połowę sukcesu. Pod warunkiem, że jest dobry. Jeśli ma braki może stanowić cały… kryzys. Przekonał się o tym Media Expert. Sieć, która zasłynęła słynną świąteczno-noworoczną inwazją reklam na zakończenie 2014 roku. Tą, po której zamiast kolęd dzieci śpiewały piosenkę o włączaniu niskich cen. Wówczas mimo fali krytyki wobec marki byłem zdania,

Page 1 of 3123